Rada Uczelni
GŁÓWNE ZADANIA:
- opiniowanie projektu strategii Uczelni;
- opiniowanie projektu statutu;
- monitorowanie gospodarki finansowej Uczelni;
- monitorowanie zarządzania Uczelnią;
- wskazywanie kandydatów na rektora, po zaopiniowaniu przez senat;
- opiniowanie sprawozdania z realizacji strategii Uczelni;
- wykonywanie innych zadań określonych w statucie.
W ramach monitorowania gospodarki finansowej Rada Uczelni:
- opiniuje plan rzeczowo-finansowy;
- zatwierdza sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego;
- zatwierdza sprawozdanie finansowe,
- dokonuje wyboru firmy audytorskiej badającej sprawozdanie finansowe.
Terminy posiedzeń Rady Uczelni uzależnione są od aktualnie prowadzonych spraw.
Skład II Rady Uczelni - kadencji 2021–2024
Członkowie spoza wspólnoty Uczelni:
- Marcin Chodyka – Przewodniczący Rady Uczelni, Adwokat, Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą – Kancelarię Adwokacką, Sędzia Sądu Dyscyplinarnego Izby Adwokackiej w Siedlcach;
- Tadeusz Kociuk – Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Kociuk Logistics;
- Henryka Mazurek – Główna księgowa, Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Białej Podlaskiej.
Członkowie reprezentujący wspólnotę Uczelni:
- Marzena Dziołak – Sekretarz RU, Dyrektor Biblioteki Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II;
- Justyna Niewińska – Kanclerz Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II;
- dr hab. Małgorzata Tokarska-Rodak, prof. uczelni – pracownik naukowo-dydaktyczny, Kierownik Centrum Badań nad Innowacjami Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II.
Przewodnicząca / Przewodniczący Samorządu Studentów:
- Martyna Lichaczewska-Ziemba od 21.01.2021 r. do 24.06.2021 r.
- Kacper Łaskarzewski od 18.10.2021 r. do 28.03.2022 r.
- Marlena Bliźniuk od 31.03.2022 r.
DZIAŁALNOŚĆ I RADY UCZELNI
W okresie od 18 marca 2019 r. do 31.12.2020 r. I Rada Uczelni odbyła 17 posiedzeń:
I. 18 marca 2019 r.
II. 2 kwietnia 2019 r.
III. 8 kwietnia 2019 r.
IV. 16 kwietnia 2019 r.
V. 20 maja 2019 r.
VI. 23 maja 2019 r.
VII. 06 czerwca 2019 r.
VIII. 07 czerwca 2019 r.
IX. 26 sierpnia 2019 r.
X. 17 grudnia 2019 r.
XI. 29 stycznia 2020 r.
XII. 11 marca 2020 r.
XIII. 14 maja 2020 r.
XIV. 08 czerwca 2020 r.
XV. 18 czerwca 2020 r.
XVI. 24 września 2020 r.
XVII. 29 grudnia 2020 r.
Od 18 marca 2019 r. do 17 grudnia 2019 r. podjęto 25 uchwał.
Od 29 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. podjęto 30 uchwał.
Łącznie podjęto 55 uchwał.
Kontakt:
Akademia Bialska im. Jana Pawła II
ul. Sidorska 95/97
21-500 Biała Podlaska
e-mail: radauczelni@akademiabialska.pl
tel. 83 344 99 22
Obsługę administracyjną Rady Uczelni prowadzi:
Marzena Dziołak - Sekretarz Rady Uczelni
Linki: